[Talk-cz] České Budějovice - omezení vjezdu do centrální zóny 6t - jak udělat bezbolestně

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Říjen 16 10:09:53 UTC 2016

Dne 13.10.2016 v 16:16 majka napsal(a):
> <mailto:pavel na ucw.cz>>:
>
>     > Co s tím v datech? Nadefinovat tu zónu jako nějaký typ relace, vložit tam
>     > všechny ulice kterých se to týká a dát ty tagy tam + doplnit na
>     odbočovací
>     > pruhy (lanes)? Nebo to dát na každou jednotlivou ulici v téhle zóně?
>
>     Radeji do relace, prosim. S josm by to melo celkem jit...
>

> Jaký typ relace je na tohleto správně? Nějak na to nemůžu nic najít.
>
> Obdobně - je nějak jednotně řešené zmapování parkovací zón v Praze
> nebo to je na každé jednotlivé ulici? Také nám o nich letos v červnu
> [...]

Tak to by mně taky zajímalo. Co jsem tak koukal, tak by to asi chtělo
nějakou novou relaci. Což znamená, že se to nebude nikde zobrazovat a
bude potřeba nějaký zobrazovač dodělat.