[Talk-cz] nahrávání rozcestníků přes old.openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Říjen 17 15:28:42 UTC 2016

Dne 3.10.2016 v 15:17 Michal Grézl napsal(a):

> Nazev je a zustane hlavnim identifikatorem, je to nejjednodussi system
> na zamezeni duplicit.
> Prejmenovani pri nahravani by samozrejme udelat slo.
>
> Kdyby to chtel nekdo uspisit, tak mi nadyzajnute tady tenhle formular
> noveho nahravani:)
>
> http://api.openstreetmap.cz/upload/form

Zdar. Mám dva dotazy.

1) Jak to má přesně fungovat? Nahrál jsem tam pokusnou fotku a
momentálně to vypadá takhle:

To je OK? Nevím co s tím teď. Žádný náhled, žádné možnosti úpravy, žádné
tlačítko dokončit. Schválně jsem použil fotku, kterou jsem už nahrál,
abych se nenahrála znova, ale žádná chyba, že fotka už existuje se
neobjevila. Chtěl bych pomoct, ale bez dalších informací to bude složitější.

2) Dá se to api použít pro nahrávání napřímo z gp-check.js? Že bych se
zbavil map.openstreetmap.cz které není na https a jsou s tím problémy.
Jsou někde zdrojáky? Na tom tvém svn?