[Talk-cz] nahrávání rozcestníků přes old.openstreetmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Říjen 18 08:10:15 UTC 2016

> [...]
>
> Kdyby to chtel nekdo uspisit, tak mi nadyzajnute tady tenhle formular
> noveho nahravani:)
> http://api.openstreetmap.cz/upload/form
>

> Zdar. Mám dva dotazy.
>
> 1) Jak to má přesně fungovat? Nahrál jsem tam pokusnou fotku a momentálně
> to vypadá takhle:
>
> To je OK? Nevím co s tím teď. Žádný náhled, žádné možnosti úpravy, žádné
> tlačítko dokončit. Schválně jsem použil fotku, kterou jsem už nahrál, abych
> se nenahrála znova, ale žádná chyba, že fotka už existuje se neobjevila.
> Chtěl bych pomoct, ale bez dalších informací to bude složitější.

presne tak, tyhle veci tam jeste nejsou a musi se tam pridat, ja bych chtel
aby mi nekdo nakreslil dialog, ktery bude delat to co popisujes.
 momentalne je hotova 1. faze, obrazek se nahraje na server (cervene pole,
ten krouzek je teplomer, ktery se zabarvil na 100%).
2. faze bude uprava dat. To zajisti dialog ktery bude v tom zelenem poli.
3. faze bude nejake potvrzeni, to se zobrazi nekde v tom modrem poli.

> 2) Dá se to api použít pro nahrávání napřímo z gp-check.js? Že bych se
> zbavil map.openstreetmap.cz které není na https a jsou s tím problémy.
> Jsou někde zdrojáky? Na tom tvém svn?

az to bude hotove tak to pujde udelat.