[Talk-cz] PostgreSQL 9.6.0

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 10:08:26 UTC 2016

Tak nakonec to nebyla takova hruza, krome par drobnosti je potreba si
dat hlavne pozor na deprecated funkce (u mne hlavne
ST_Distance_Sphere() ) protoze i kdyz jedou, tak jsou zrejme emulovany
necim jinym a brutalne pomalu. Po nahrazeni za aktualni
ST_DistanceSphere() slape v pohode. Jestli bude i ocekavane zrychleni
se jeste uvidi.

Vsechny veci na osm.fit.vutbr.cz by tedy uz mely jet v poradku.

Bye