[Talk-cz] Validace opening_hours v konkrétní oblasti?

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Říjen 23 10:20:14 UTC 2016

Nevím jestli je na to nástroj, ale jak bych šel na to já.
Stáhnul bych si pres overpassturbo opening_hours=* in mojeoblast, nahral do
josm a zkusil validator - on hlasi podezrele hodnoty v tyhle znacce.
Pripadne se podivat jestli tyhle check umi osmose, keepright

ne 23. 10. 2016 v 10:44 odesílatel Pavel Cvrček <jasnapaka na jasnapaka.com>