[Talk-cz] nahrávání rozcestníků přes old.openstreetmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Říjen 24 12:20:33 UTC 2016

> Jo. Chci to hlavně pro chybějící rozcestníky a poteciálně i pro nějakou
> desktopovou aplikaci pro hromadné nahrávání. Jen jsem narážel na to, že tak
> jak to máš teď (Phase1, Phase2) a do toho ten perl taky generuje html
> formulář. Ten html kód by měl být samostatně a s API by měl akorát
> komunikovat stylem - tady máš obrázek API. A API řekne - OK. Formulář se
> zeptá na nějaké podrobnosti a dostane API mu je dá. A nakonec se nahrávání
> dokončí nebo zruší.

hmm to je jedno, klidne si muze kazdej pouzivat formulare svoje, neni
potreba pouzivat ty moje.

mam teda presunout na api.openstreetmap.cz ten starej php upload?

https://github.com/osmcz/api/issues/17

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz