[Talk-cz] Francois555 ... ???

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Středa Říjen 26 09:47:58 UTC 2016

Ahoj,
osobně mi ten rozsah připadal taky skoro nereálný, ale pokud Francois555
systematicky chodí po ulicích a jen fotí nápisy na domech, asi to jde
zvládnout v odpovídající úrovni detailů.

Viz taky https://www.openstreetmap.org/user/Francois555/traces/1867453 -
někde asi opravdu chodí :-) Je sice škoda, že neznačí otvírací doby,
bezbar vchody atd., ale mnohem lepší než prázdná mapa... Osobně jsem za
jeho práci vděčný.

Vláďa