[Talk-cz] opět nahrávání rozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Říjen 26 18:25:41 UTC 2016

Není to pořád stejný problém s mixed content? To ještě stále není
opravené. Michal ten php skript zatím nepřesunul (pokud vím) a já tu
perl náhradu bohužel nestihl. O víkendu jsem měl nakonec jiný program a
teď přes týden se přidalo hodně práce v práci (bohužel se ten zkrácený
týden docela dost projevil :-( ). Navíc zítra mizím i s rodinkou směr
Jeseníky a mám od ženy zakázáno brát sebou NB, takže je téměř jisté, že
tenhle týden oprava nebude :-(

Doporučuji povolit mixed content v prohlížeči a zkusit znova. Bohužel
momentálně se tomu nemohu věnovat. Musím dodělat korekturu Weekly a pak
se konečně sbalit.

Marián