[Talk-cz] Duplicitní adresy na POI

Jan Skala speirs na email.cz
Neděle Říjen 30 12:08:25 UTC 2016

Zdravím všechny,

na několika místech jsem si všiml defektního vykreslování domovních
čísel přes ikonky POI na mobilu (mapniku se to netýká). Z části proto,
že to nejde triviálně odstranit a z části proto, že mi to nepřijde
zrovna vhodné bych to chtěl nadhodit zde. O co jde: s tím, že je možné
přiřadit adresu místo cestě (celému domu) jen uzlu (označení vchodu nebo
tak nějak) se nedá moc polemizovat, to je celkem OK. Proč ale mít uzel s
adresou a tu adresu mít ještě zduplikovanou na POI hotelu či restaurace?
Mě osobně to nedává smysl. Je to i v okolí a našel jsem to i v Plzni.
Prosím o názor, případně vysvětlení.

Příklad:

hotel v Rokycanech->

adresní bod: http://www.openstreetmap.org/node/2304934456