[Talk-cz] Duplicitní adresy na POI

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Říjen 30 13:29:01 UTC 2016

Obávám se, že těch případů bude přibývat, protože se tam dostávají hlavně z mobilního mapování- tedy maps.me, osmand apod. Všechny tyhle programy víceméně podsouvají to, že POI má mít adresu a velmi jednoduše umožňují její zadání  - ještě snáz než skutečně užitečné tagy. Navíc minimálně maps.me "nevidí" tagy na budovách, jen na bodech. A protože mapují naprostí amatéři, co v životě neviděli nic jiného než danou apku, vypadá to tak, jak to vypadá.

Osobně problém zobrazení duplicitních adresních čísel vidím jako problém zobrazovače - u POI by se podle mého neměla ta čísla ukazovat. A duplicity u stejného tagu budova - bod řeším vymazáním původního tagu na budově, protože jinak mi to tam další dobrák lupne znovu.
U kina jsem minulý měsíc takhle mazala tag na budově + tři další totožné body, zůstal jen ten čtvrtý. Je to sice tak trochu "tagování pro render", ale to nejjednodušší co s tím momentálně lze udělat. A musím doufat,  že časem budou mít všichni aktuální data - a do té doby mazat a zase mazat duplicity.