[Talk-cz] Duplicitní adresy na POI

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Říjen 31 08:39:50 UTC 2016

On Mon 2016-10-31 07:06:41, Marián Kyral wrote:

> [...]

Jo jo, tohle se resilo, a ano kdosi tvrdil ze to treba geocodery nejak
zvladnou... i kdyz uloha je to zrejme nemozna.

Ne, nepovazuju to za vyresene

> Podle mně by adresa na POI měla být jen v případě, že je POI osamoceno a
> není navázáno na nějakou budovu. Pokud je POI uvnitř polygonu budovy, která
> má adresu nebo obsahuje adresní bod, není potřeba tu adresu
> zadávat. Jednak

Co presne je to polygon budovy? Zvlaste v dobe 3D mapovani?

Jak presne to bude fungovat pro panelaky, coz je jedna budova s mnoha
vchody a mnoha adresama?

Obrazek:

 |                                                                   |
 |                                                                   |
 |  Volkova 1             POI: kadernictvi               Volkova 3   |
 |  +                            +                               +   |

Jakou adresu ma kadernictvi?

> to je duplicitní a taky se může stát, že tři různá POI budou mít různě
> zadané adresy, podle toho, jak se kdo právě vyspal. A řekni mi pak, která
> adresa je správná?

Spravne reseni je mit tam adresu jednou, na nejaky relaci, ve ktery
bude vchod, mozna obrys budovy a POI pod tou adresou.

> Taky se může stát, že se provozovna přestěhuje, nějaký mapper přesune
> ikonku, ale adresu nezmění. Jak pak zjistím, co je správně?

Chyby se dejou, chyby se opravuji.

									Pavel