[Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - Praha

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Neděle Září 4 16:09:13 UTC 2016

Ahoj,

domluvil jsem se se #Severák, ze na sebe vezme brime zorganizovani stredecni
akce v Praze. Napise sem zavazne misto a cas.

kontakt: Mikoláš Štrajt

ahoj

vop

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jan Martinec

Datum: 2. 9. 2016 v 13:12:58

Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - Praha

Tak pokud bude pěkně (a mělo by, podle předpovědi ), mohli bychom třeba Na
Hradby, na Vyšehradě; a pokud to bude vypadat blbě, lze naopak využít Zlý
Časy v Nuslích. Případně Kulový Blesk na I.P.Pavlova taky není špatný, a
navíc u metra.

Honza Piškvor Martinec

Dne 2. 9. 2016 13:08 napsal uživatel "Marián Kyral" <mkyral na email.cz