[Talk-cz] Fwd: Česká komunita OpenStreetMap | OpenStreetMap.cz

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Úterý Září 6 10:15:16 UTC 2016

On 2016-09-06, 09:35 GMT, Jan Dudík wrote:
> našel jsem chybu v mapách, ale neumím s tím - můžete můj
> podnět předat dál nebo to opravit? Je to velmi jednoduché: A14
> v Itálii, např. při hledání trasy z Bari do Salizzole, je
> placená silnice. Ale mapy ji zobrazují jako neplacenou, tj.
> když zakážu navigaci přes placené úseky, stejně mne to navede
> na A14.

Řekl bych, že nejjednodušší odpověď na tuto a podobné otázky je
udělat poznámku (v angličtině, pokud člověk neumí italsky) na
daném místě.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

One reason that life is complex is that it has a real part and an
imaginary part.
    -- Andrew König