[Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - BRNO

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Září 7 07:35:08 UTC 2016

Ahoj všem,

dnes v poledne se signál všech sirén (BTW jsou zmapovány? :) postará o
svolání akce Qartální pivOSM. Zda bude těch piv osm, je na každém
jednotlivě.

V Brně se sejdeme v 18:00 na Kounicově U Kormidla - viz níže (stůl na jméno
Vozdecký je patrně v přední části, celý prostor je nekuřácký).

Podrobnosti o akcích v ostatních městech jsou v jiných vláknech. Potvrzena
je myslím zatím jen Praha.

Těším se,

vop