[Talk-cz] neznámé značky u Lomnice nad Popelkou

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Čtvrtek Září 8 14:53:47 UTC 2016

No s tou odbočkou k vrcholu nesouhlasím, ten trojúhelník spíše značí směr,
nebot v místech odbočení ukazuje  směr odbočení
Pražák

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 8. 9. 2016 16:48:29
Předmět: Re: [Talk-cz] neznámé značky u Lomnice nad Popelkou

"Dne 8.9.2016 v 16:21 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Dnes jsem se ocitl v okolí Lomnice nad Popelkou a narazil jsem tam na pro
mě neznámé značky viz
> http://api.openstreetmap.cz/table/id/9665
> Chtěl jsem se zeptat co je to za značky a jak by se případně měly tagovat
> Pražák

trojuhelnik - Odbocka k vrcholu ci vyhlidce:
http://www.kct.cz/cms/turisticke-znaceni-kct-pesi

kolecko - vypada to jako spatne provedena konska stezka
http://www.konske-stezky.cz/metodika-znaceni/
to bile pole by melo byt ctvercove, ale jelikoz to dost casto neznaci KCT,
tak ta kvalita byva ruzna.

Mirek