[Talk-cz] neznámé značky u Lomnice nad Popelkou

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Čtvrtek Září 8 18:46:44 UTC 2016

Možná to bude mít souvislost s místní lyžařskou magistrálou, která se v těch místech motá.

http://www.severnicechy.info/dr-cs/199-lomnicka-lyzarska-magistrala.html

Něco podobného bylo / je i v okolí Berouna, barevné trojúhelníky vyznačující běžkařské nebo běžecké trasy.

Milan