[Talk-cz] chybová hláška při nahrávání rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Září 11 17:19:08 UTC 2016

To same, ale fotku to nekam nacpe, protoze priste uz rve, ze soubor
stejneo jmena existuje. Mam pocit, ze nejak podivne (nebo min. jinak
nez driv) se chova i presun - pri prvnim kliknuti na Presunout sem po
zadani nove polohy se nestane vubec nic a pri druhem to zarve Vyberte
novou pozici.

Bye