[Talk-cz] chybová hláška při nahrávání rozcestníků

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Září 12 06:42:11 UTC 2016

je to nejspis zpusobene zmenou db, takze inserty se bouri.

nicmene sem zjistil ze nekdo vklada soubory z commons. to prosim nedelejte:
1. dokud nebude fukcni licence a zdroj tak je to nelegalni.
2. nechceme mit zbytecne duplikovane fotky z jinych sluzeb, naopak
chceme tam ty nase nehrat. Pokud mame potrebu pouzit nasi pridanou
hodbnotu na commons fotky, udelame to jinak (zdroj fotky se proste
nastavi na commons, v podstate je to takhle vymyslene uz od zacatku:)

ty co uz tam jsou musim smazat, ale zachovam jejich puvodni zdroj.