[Talk-cz] Photo DB API

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Září 12 08:01:26 UTC 2016

novy klient by mel pouzivat upload api verze 2.:)
v podstate skoro funguje.

Neco co by to dokazalo pouzit, by rozhodne zrychlilo dokonceni. Ted to
umi ulozit uplaod, dalsi faze jeste nejsou. Zarazil sem se na webovem
dialogu.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz