[Talk-cz] cesta pod vodou

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Září 13 11:41:04 UTC 2016

On Tue 2016-09-13 13:31:25, Martin Ždila wrote:
> intermittent=yes?

To bych si predstavil jako jednou za cas (za odlivu, na jare) to byva
prujezdny. Most na dne prehrady je podle me trochu jina situace.

(A hlavne by to chtelo oznacit nejak aby tam bezny routery neroutovaly...)

level=-1?
flood_prone=yes?
access:car=James_Bond's_only?
trail_visibility=with_breathing_equipment? :-)
surface=10m_under?

Tezko rict co s tim, asi bych tomu sundal highway tag, protoze to neni
cesta v obvyklem smyslu...

									Pavel