[Talk-cz] Update taginfo serveru?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 15 08:07:21 UTC 2016

hoj, o tom vim, ale zatim jsem nemel odvahu rozjizdet jeste mapnik.
Nema nekdo v provozu? Je potreba udelat nasledujici:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Taginfo/Installation#Adapting_the_map_view

parametry jsou:
"let": 12,  "bottom": 48,  "right": 19,  "top": 52,
"width": 280,  "height": 160,

Pokud se nikdo nenajde, tak to casem zkusim, ale ted na to chvili nebude cas.

Bye