[Talk-cz] Update taginfo serveru?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Září 15 16:00:22 UTC 2016

To právě moc jednoduchý není - mají tam být řeky? Města? Kraje? To je černá
díra, o takových detailech bychom se mohli dohadovat roky. (Bikeshedding se
tomu říká v angličtině)

Pro *přehledovou* mapku o rozměrech 30x10 pixelů ;) je to overkill. Chvilku
jsem si s tím hrál, a tvrdím, že úplně stačí obrys ČR - další detaily ji
jenom znepřehlední. (Kdo chce více detailů, má vedle linky na Overpass i na
editory)

HPM

nejjednodussi zpusob je screenshot mapniku cele cr, orez a scale:)

Michal Grézl
http://openstreetmap.cz