[Talk-cz] Foto rozcstníků - cyhbná kotrola?

Jiří Vondál spam.usa na post.cz
Pátek Září 16 07:21:37 UTC 2016

Ahoj,

šlo by ještě doplnit analýzu rozcestníků podle Ref? Některé rozcestníky
tam jsou nafocené a otagované a existují i jako node v OSM s příslušným
ref tagem, ale nespárují se, protože fotka je daleko od rozcestníku.
Podle Ref by je bylo možno spárovat a označit v tabulce pro kontrolu.

V současnosti je takovéto párování velmi obtížné.

Jura