[Talk-cz] Patra a nákupní galerie ...

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Září 19 15:38:55 UTC 2016

Jo. Je to takové nepřehledné. Mně by se líbilo, kdyby byly zakresleny i
ty zdi, aby měl člověk představu, jak to uvnitř přesně vypadá. Ale to by
chtělo podporu na hlavní mapě. Udělat tu budovu interaktivní a po
rozkliknutí zobrazit nějaký pokročilý prohlížeč.

Ale jak to vykreslit ve 2D, aby to bylo pokud možno přehledné, to fakt
netuším.

Marián