[Talk-cz] WTF? [Was: Re: Patra a nákupní galerie ...]

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Září 20 15:59:29 UTC 2016

Poslední dobou vidím takovýhle changeset minimálně 2x denně a to koukám jen
na České Budějovice, vše jako wheelmap_visitor (...This is a proxy user for
all wheelchair tag changes happening on http://wheelmap.org ...)

Podle mě druhé MAPS.ME - idea dobrá, provedení nanic.

K tomu MAPS.ME - na jejich fóru jsem objevila částečný důvod, proč k těm
tragickým changesetům dochází - spousta uživatelů místo přidávání
soukromých míst ty svoje poznámky nevědomky posílá na OSM. Dost se jich tam
ohledně toho rozčilovalo.