[Talk-cz] WTF? [Was: Re: Patra a nákupní galerie ...]

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Září 20 18:59:25 UTC 2016

Poslední dobou vidím něco takového tak 2x denně a ty změny se pokaždé týkají větší části Evropy, takže Budějovice,  které sleduju, v tom ani konkrétně nenacházím. Bohužel problém je známý od roku 2011, a nikdo s ním nic nedělá viz https://wheelmap.uservoice.com/forums/31554-general/suggestions/2336340-changeset-strategy

Tohle jsou anonymní změny,  které to zkrátka hodí do jedné hromady, bez ohledu na místo. Chtělo by to znovu zatlačit na wheelmap, problém je, že teď editují tagy davy lidí.