[Talk-cz] Turistická trasa v OSM - prosba o zkontrolování správnosti mého zadání

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 22 07:23:54 UTC 2016

Mohl by se někdo zkušenější prosím příležitostně podívat, zda mám správně
relace 6422255 a 6421469 ?

Fyzicky i zadáním je to totéž se stejnými prvky, trasa je dlouhá 6 km,
osobně před pár dny zkontrolovaná a doplněná, označená jako kompletní.
Jediný problém jsou z obou stran fyzicky chybějící rozcestníky, které v
teorii (na mapách i evidenci KČT, v Seznam Panorama nebo Google Streetview)
existují. Oba jsou v relaci ponechané, s poznámkou fixme a nahlášené KČT;
prostřední rozcestník v obci Úsilné existuje i ve skutečnosti, a je
nafocený a vložený přes old.openstreetmap.cz
Na konci trasy (Rudolfov) je posledních cca 30 metrů vyznačeno tak, jak
podle mého po posledních stavebních úpravách skončí protože tak jde v tomto
úseku souběžná žlutá naučná stezka - tedy vyvedeno po chodníku až k
zastávce, kde časem předpokládám že ten rozcestník bude nainstalovaný. Jsou
zde totiž cedule zastavení č. 1 té žluté.

Turistickou trasu v OSM upravovala poprvé, takže bych raději, kdyby to
někdo zkontroloval a dal mi vědět, jestli je to takhle dobře nebo co
případně upravit - hlavně než se pustím do něčeho většího.

Díky,
Majka