[Talk-cz] Ještě k tur. trasám - číslované úseky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Září 23 16:40:19 UTC 2016

Sice mi přijde zbytečné to zpracovávat, když si to v terénu neověříme.
Ale když si chce někdo hrát, tak proč ne. Jen si nejsem jist licencí.
Jestli ta data můžeme zpracovávat.

Ohledně rozcestníků, v poslední době se mi stalo dvakrát, že jsem
rozcestník nenašel, ale to bylo tím, že jej zřejmě někdo zničil. Zůstala
jen tyč. Jednou to byl Kelčský Javorník v Hostýnských vrších, podruhé
Hraniční vrch u Města Albrechtic.
Jinak většinou bez problémů, rozcestníky jsou tam, kde je člověk očekává.

Marián