[Talk-cz] Ještě k tur. trasám - číslované úseky

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Září 24 07:31:06 UTC 2016

On Sat 2016-09-24 07:44:40, Petr Holub wrote:
> Ahoj,

> ja tam vidim akorat jiste licencni riziko. Pokud se jedna o cislo,
> ktere se da (dalo) vycist napr. na rozcestniku, tak bez problemu.
> Ale asi bychom nemeli vytezovat ten web KCT pro ziskavani informaci.
> Obecne platilo, ze takove zdroje se maji pouzivat pro overovani, ale
> ne jako primarni zdroj.
> Kdyby mne nekdo dokazal presvedcit o opaku, tak by to bylo super... pomohlo
> by to s domapovanim.

Obecne plati, ze cislo trate neni autorske dilo. A ano, struktura
databaze ochranu poziva, ale my z ty databaze strukturu neprebirame.

[Podobne jako muzu zkopirovat do OSM telefonni cislo z webovy stranky,
i kdyz na webovy strance je copyright.]

									Pavel