[Talk-cz] Cizojazyčná jména

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Sobota Září 24 20:52:43 UTC 2016

On 2016-09-24, 14:36 GMT, Majka wrote:
> K tomu nejmenovanému editoru - chvíli jsem procházela jejich
> fórum a dost lidí tam nadávalo, že netušili že editují data
> OSM. Zkrátka to brali tak, že ukládají svoje body zájmu do
> svého zařízení.

To je možné. Na druhou stranu, na obranu Maps.ME, musím
poznamenat, že když se to sleduje a opravují se tyhle všechny
kraviny, tak už mi několik bodů, o kterých bychom jinak
nevěděli, tahle činnost našla. A asi pokud chceme alespoň
vzdáleně stíhat POI hustotu takových zběsilců jako mapy.cz, tak
jinou možnost nemáme, než tohle prosívat.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

The world is coming to an end!  Repent and return those library
books!