[Talk-cz] Cizojazyčná jména

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Září 25 14:37:11 UTC 2016

Dne 25.9.2016 v 0:12 Matěj Cepl napsal(a):

> Přečti si tu wiki … zcela zjevně vícejazyčné názvy jsou míněny
> pro situace, kdy je vícejazyčnost daná situací v dané lokalitě
> (Valonové - Vlámové, Furlánsko a Bretaň s lokální minoritou,
> atp.), situace která se alespoň minimálně blíží tomu, že třeba
> názvy ulic jsou označovány vícejazyčnými cedulemi (kdyby tehdy
> existovala OSM, tak Protektorát Böhmen und Mähren).

Cus, zcela zjevne si to zcela spatne pochopil ... x:lang se zcela
odjakziva pouziva pro nazev dane veci v danym jazyce, a nema to zhola
nic spolecnyho s nejakou lokalni minoritou. Nevsim sem si ze by treba
cinani pouzivali latinku, a vazne bych chtel videt, jak budes na mape
hledat Peking, s lokalnim nazvem.

Ano, name= ... v cinstine v CR je pochopitelne spatne.

Druha vec je vadnej datovej model ... ale stim se nic asi nenadela.
Parametr lang by mel byt IMO standardni soucasti vsech
nazvovych/popisnych tagu.