[Talk-cz] Vyhlídkový bod?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Září 25 21:25:37 UTC 2016

Dne 25.9.2016 v 23:01 Karel Volný napsal(a):
> zdar,
>
> nezlob se, ale s touto logikou skutečně nesouhlasím (a souhlasím s tím, že to
> Matěj smazal, děkuji)

> navíc bych si dovolil
> brojit proti redundanci, když mám značenou petřínskou rozhlednu 60 m na vršku
> kopce, tak mi docela stačí mapovat fakt, že je to nějaká věž vysoko nad
> terénem, a nepotřebuju tam mít bod na vrchu jakože z toho fakt ten rozhled je

Ty jsi ještě nepotkal ty rozhledny za peníze EU ze kterých je prd vidět
že ne? Tam by naopak byla potřeba značka - tady nic  vidět není, sem
radši ani nelezte ;-)

> já jsem nedávno nadhodil téma cenové skupiny (pardon, že jsem to tak trošku
> nechal usnout a nereagoval na vše, chystám se), kde jsem byl přesvědčován, že
> takovéto informace budou nejspíše příliš subjektivní a vůbec nevhodné na to,
> abychom to měli v mapě, a najednou se budeme bvait o tom, že chceme mít v mapě
> bod významný jen tím, že tam někdo zmáčknul spoušť na foťáku (nebo možná ani
> nezmáčknul, jen si myslí, že by to bylo dobré)?
> - to snad ne ...

Vyhlídka není o tom, že se tam jen fotí, ale o tom, že tam je něco
vidět. Nějaký zajímavý / netradiční pohled. K těm cenovým skupinám by se
to dalo přirovnat asi takto:

máme základní rozdělení - restaurace, hospoda, pivnice, fastfood (jídlo
je/není, čepované pivo je/není) - to je něco jako vyhlídka je (kruhová)
/ je (částečná) / není
A pak tu mámě skupiny - to je něco jako vyhlídka *****, vyhlídka ****,
vyhlídka * - ať už to konkrétně znamená cokoli.

Asi je zbytečné dělat na mostě deset/dvacet vyhlídkových bodů, ale jeden
tam klidně být může, když je tam vidět něco více než jen pár domů kolem
břehu a lodě.

Marián