[Talk-cz] Chyba nahrávání rozcestníků (osmap.cz + android)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Září 26 19:14:23 UTC 2016

Dne 26.9.2016 v 16:47 Marián Kyral napsal(a):

> Jinými slovy - zase jsi mi to rozbil :-D
>
> Tak jdeme opravovat.
>
> Marián

Tak demo už zase funguje. Ale ten JS mně vůbec nemá rád. Dvě hodiny jsem
se v tom formuláři, co je v tooltipu, snažil zobrazit další tooltip s
odkazy na licence, ale nakonec jsem to vzdal a všechny pokusy smazal.

No tak možná někdy příště.