[Talk-cz] Ještě k tur. trasám - číslované úseky

lukasmi na volny.cz lukasmi na volny.cz
Čtvrtek Září 29 12:08:36 UTC 2016

Tema dobre, jen tak okrajove jak prosim nejak jednoduse rozdelit v JOSM dve relace pokud znam bod rozdeleni?
Diky

> Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
> Komu: talk-cz na openstreetmap.org
> Datum: 23.09.2016 12:27
> Předmět: [Talk-cz] Ještě k tur. trasám - číslované úseky

Tak snad ještě poslední dotaz, protože tohle jsem možná přehlédla.
Nemůžu se nikde dopátrat toho, jak se v OSM zachází s číslovanými úseky trasy; resp. jestli nemáme udělané trochu nesprávně a tedy nemáme sloučené trasy KČT do jedné jen proto, že má stejnou barvu.

Konkrétní případ - modrá značka u Českých Budějovic, je vyznačená v OSM jako jedna relace, fakticky jsou to ale dvě trasy - č. 1262 a 1282, které se dělí rozcestníkem Borek. Ta společná relace nemá označení reference, je označená jako kompletní a nemá rozcestníky. Zrovna část těch rozcestníků o kterých buďto vím nebo jsou v dosahu kola či MHD přidávám a tu trasu můžu ještě projít.

Totéž je na druhé straně na červené - na rozcestníku Dobrá Voda (bus) se jde jedním směrem trasa 0122, druhým směrem trasa 0153. V OSM je podle mě spojených těch jednotlivých tras ještě víc.Takže - rozdělit na samostatné relace podle těch čísel tras, s referencemi podle toho?

Mělo by to jednu výhodu - je jednodušší ohlídat správnost toho kratšího úseku, pokud bude správně navazovat.

Díky za radu,Majka