[Talk-cz] Pražské OSM setkání - výstupy (pipeline)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Duben 3 08:08:18 UTC 2017

No ono tomu moc nepomáhá to, že se to standardně nerenderuje. Issue na to
existuje a má teprve tři roky :-D

https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/issues/640

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Martinec <jan na martinec.name>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 3. 4. 2017 9:44:11
Předmět: Re: [Talk-cz] Pražské OSM setkání - výstupy (pipeline)
"
Ahoj,

Jo, to se hodí. Bohužel je ve zmapovaných částech trochu chaos - co je vidět
na povrchu, většina je zmapovaná jako =overground, tj. "trubky leží na zemi,
nepodlezeš." Stejně jsou ale zmapované i trubky na sloupech, který by měly
být =overhead. V QA toolech jsem k tomu nic nenašel, a pokus napsat si do
JOSM validaci "pipeline=overground intersects highway" mi ještě nepřinesl
ovoce.

Takže zatím to řeším jenom ad hoc, když to někde potkám při editaci a tuším,
jak je to v terénu.

Dne 3. 4. 2017 9:26 napsal uživatel "Marián Kyral" <mkyral na email.cz