[Talk-cz] Fotografovani rozcestniku

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Duben 6 09:09:28 UTC 2017

Jsem sám, kdo nepochopil, co chtěl Vop říct? Četl jsem to několikrát, ale
pořád mi to smysl nedává.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 6. 4. 2017 10:47:50
Předmět: Re: [Talk-cz] Fotografovani rozcestniku
"...a jak s ref=?

nebo parovat vyhradne jen na zaklade souradnic?

mozna by se hodilo mluvit o tom, ze pro dalsi vyvojove rozsireni aplikace
teto databaze by bylo vhodne generovat i nejake unikatni photodbref=*
(sparovane k mistu a ne k fotce, tzn, ze by kazda dalsi fotka mista mela
moznost vyuzit jiz drive vygenerovaneho refu) a toto mit moznost vlozit jako
tag k bodu...

vop
---------- Původní e-mail ----------