[Talk-cz] kontrola spárovanosti rozcestníků a fotografií nefunguje

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Duben 7 04:00:09 UTC 2017

Ahoj,

premyslel jsem nad tim a zkousel, co vlastne pouzivam a ty necitelne
jsou tam podle mne taky potreba - prave kvuli tomu, ze vim, ze je
potreba to nafotit znovu a muzu se mrknout co presne mam na miste
hledat a nafotit.

Jak to pouzivas ty, ze ti tam ty polozky navic vadi?

Mej se