[Talk-cz] Nový formulář pro nahrávání fotek Was: Re: Fotografovani rozcestniku

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Duben 10 15:14:12 UTC 2017

díky za nový nahrávací formulář - vše funguje výborně a až se doplní volba
typu rozcestníku na servru, tak to nebude mít chybu

Pražák
---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 9. 4. 2017 21:26:35
Předmět: Re: [Talk-cz] Nový formulář pro nahrávání fotek Was: Re:
Fotografovani rozcestniku
"Tak jsem ještě trochu poladil zobrazování chybových hlášek a základ je
hotov. Narazil jsem na pár svých fotek, kde mi server vrací nesmyslnou
chybu "No bbox provided". To zkusím vyřešit s wallym.

Jsou tam ještě nějaké drobnosti, ale ty nebrání nasazení. Takže zítra
ještě trochu učešu a pošlu to k instalaci.

Marián