[Talk-cz] Rozbitý tracer (řešení konfliktů tagů)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 11 12:37:40 UTC 2017

Jo,
to se mi včera taky stalo. Vypadá to, že LPIS vrstva není průhledná. Ale
když jsem si pustil josm-tested (11826), tak tam to funguje správně. Je
docela možné, že to je nějaká chyba v aktuální vývojové verzi, která snad
bude brzy opravena.

Nicméně koukám na nahlášené chyby a toto tam nevidím :-(

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 4. 2017 14:29:08
Předmět: Re: [Talk-cz] Rozbitý tracer (řešení konfliktů tagů)
"tak nevím - aktualizoval jsem si JOSM na poslední verzi 11885 stáhl si osm
data a nastavil mapové podklady vše tak jako dříve ve stejném pořadí -
vrstvy mapboxsatelite, RUIAN budovy, LPIS
po chvíli mi však podkladová vrstva mapboxsatelite zmizí jakoby byla její
data byla neprůhledná a zůstanou mi vidět pouze osm data, a data ruian a
lpis
když si zviditelním mapboxsatelite tak vidím pouze osm data a nevidím vrstvu
LPIS a RUIAN

Co se změnilo a co mám nastavit abych viděl vše potřebné
---------- Původní e-mail ----------