[Talk-cz] Odry/Hranice - cyklopruhy

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Duben 20 08:04:47 UTC 2017

Ne přímo k tomuhle dotazu, ale netuší něco, jak a z čeho urbancyclers.com
bere ty informace? Vypadá to na OSM, ale dívala jsem se na naše místní, a
je to s výjimkou cyklostezek (tedy především cyklisté) blbě -
neodpovídající skutečnosti ani tomu, jak je to v OSM.
A v některých částech absolutně netuším proč, ukazují cyklopruhy na
silnici, která je jednoznačně nemá a má místo toho kreslené (a na téhle
mapě viditelné, ale neoznačené ) smíšené stezky pro chodce a cyklisty. Data
v OSM jsou takto, navíc na té "silnici s cyklopruhy" jsem osobně dávala
povinnost užití té stezky pomocí "use_sidepath" a je to tam doteď.

Na těch stránkách se mi nepodařilo nic takového zjistit.

Majka