[Talk-cz] Odry/Hranice - cyklopruhy

Ha Noj ehanoj na gmail.com
Pátek Duben 21 15:28:23 UTC 2017

add 1) highway=cycleway místo highway=path
*** Na wiki je mnoho stránek o jednom tématu. Dílem možná rozhodnutí
překládat doslovně anglické překlady a k těm udržovat aktuálnost někdy
nemusí přinést jednoznačnou pochopitelnost v českém prostředí a názvosloví.
Ale tady je to asi jasné:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Dky_v_%C4%8Cesku

add 2) cycleway=share_busway
*** Já to chápu tak, že cycleway mi říká jakou infrastrukturu tam mám,
"*:lanes:*"
mi určuje její polohu v rámci šířky komunikace.

ha
hanoj