[Talk-cz] tracker pro iPhone

Pavel Cvrček jasnapaka na jasnapaka.com
Neděle Duben 23 18:50:11 UTC 2017

Ahoj,

nedávno jsem tu řešil něco podobného. Na záznam trasy používám na iPhonu
myTracks
<https://itunes.apple.com/us/app/mytracks-the-gps-logger/id358697908?mt=8>.
Těch aplikací, co umí dělat záznam trasy je víc, ale tahle se mi líbila i
vzhledově - za dolar je tam i offline mapa. U trasy lze zaznamenávat i body
s fotkami, což se mi líbilo jen do té doby, než jsem zjistil, že v
exportovaném gpx je to uvedeno tak, že se to v JSOM nezobrazí.

Dále tedy hledám aplikaci, která by kromě záznamu trasy uměla zaznamenávat
i POI s fotkami.

Pavel