[Talk-cz] Jména rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 24 05:16:38 UTC 2017

Ahoj, operatora opravuju prubezne kdyz na problem narazim. Nechtel
jsem to ted delat automatizovane, protoze je to jeden ze zpusobu jak
najit rozcestniky, ktere je vhodne celkove zhlidnout a zkontrolovat.
Jinak u takovych tech vylozene mistnich co ma nekdo home-made pred
chalupou pouzivam operator=local.

Bye