[Talk-cz] LinuxDays a OpenAlt 2017

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 25 17:45:23 UTC 2017

Ahoj,
tak se zase pomalu blíží podzim ;-) a s tím i Linux Days [1] a OpenAlt [2].

Letos uvažuji, že bych se zúčastnil obou akcí. Na Linux Days se mi posledně
líbilo, a mohl bych pokračovat ve své loňské přednášce "OSM včera, dnes a
zítra". Loni jsem za 50 minut stěží stihl historii, letos by to mohla být
současnost a za rok si dáme budoucnost :-D
Na OpenAlt jsem sice ještě nebyl, ale možné pokračování loňského SOTM si
nemůžu nechat ujít ;-)

Přidá se někdo? Co třeba nějaký stánek propagující OSM na Linux Days? Loni
se mně na to ptali, ale já nejsem typ na tyhle věci. A letos je ještě
relativně dost času něco zorganizovat, sehnat sponzory, vyrobit propagační
předměty…

[1] https://www.linuxdays.cz/2017/
[2] https://openalt.cz/2017/