[Talk-cz] feráta vs řetěz

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Srpen 1 07:31:07 UTC 2017

Tak po pěšinách v lese na kole normálně jezdím, a to nejsem kdovíjaký
cyklista. A prostě počítám, že při troše opatrnosti jsou průjezdné. Něco
jiného je terén, kde se počítá s obtížností i pro pěší.
Ale pokud porovnám obtížnost (kvalitu povrchu) na několika místech při
běžném dojíždění do práce a průměrnou lesní pěšinu, je občas těžké
rozhodnout, co z toho je obtížnější. On ten průměrný pravý kraj silnice od
druhé třídy níž nebývá nic moc, o krajnici nemluvím...
Kromě toho - pěšina (tedy "path") opravdu neříká, že na kole není
průjezdná, ale zjednodušeně snad má znamenat, že šířka není dostatečná pro
dvoustopá vozidla (a tedy není "track"). Pokud se pletu, opravte mě.