[Talk-cz] Nahrání fotek do mapillary - problém s úhlem pohledu

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Pondělí Srpen 7 10:32:26 UTC 2017

Ahoj,
řeším potíž následující.
Mám kamerku Yi kde zaznamenávám po 1s fotky. Když dojedu domů z hodinek
vytáhnu GPX. Spárovat to nené problém, používám geosetter. Problémem je že
GPX neobsahuje informaci o úhlu pohledu.
Je na to nějaký windowsí nástroj do kterého GPX nasypu a ono mi ho to
upravené vyplivne zpět ? Počítám že by se to dalo spočítat podle
následujícího sousedícího bodu.
Nějaké nápady ?
Případně nějaké magické mapillary GUI udělátko ? Zkoušel jsem ty jejich
skripty z githubu ale je to takove uzivatelsky neprivetive.
Díky.
--
S pozdravem
Petr Schönmann