[Talk-cz] Nahrání fotek do mapillary - problém s úhlem pohledu

Jethro xtompok na gmail.com
Pondělí Srpen 7 10:54:59 UTC 2017

Zdar,
skripty to umí, někdy jsem to dělal, ale už je to dost dávno.
Jinak pokud by to někdo chtěl použít na 360 fotky, tak tam mají zatím
neopravený bug:https://github.com/mapillary/mapillary_tools/issues/140
MSF
Jethro