[Talk-cz] Fwd: Re: FYI: Body záchrany v pražských lesích

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Srpen 14 15:04:51 UTC 2017

On 08/14/2017 04:48 PM, Jan Martinec wrote:
> [...]
Hm, tak koukám, že už to existuje i mimo Prahu (byť jsem venku dosud
nepotkal) - leč hlavní bod stále drží: museli bychom si ty lampy
zmapovat ambulantně, neboli chodecky. Možná zajímavý velkoprojekt, až
dojdou turistické stezky ;)
Zdar,
HPM