[Talk-cz] Fwd: Re: FYI: Body záchrany v pražských lesích

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Srpen 14 21:11:24 UTC 2017

Ahoj,

tak to jsi mě pobavil :-). No když Eltodo kšeftuje, proč ne. Eltodu asi
ještě nikdo neprozradil, že jeho vzácné hou-nou je součástí digitální
technické mapy Prahy a všechny jeho lampy včetně průběhu drátů k nim jsou
součástí opendat :-))).

http://www.geoportalpraha.cz/cs/opendata

Dne Po 14. srpna 2017 16:48:04, Jan Martinec napsal(a):

> Takhle kompletní evidenci lamp i s veřejným označením si vede jen Eltodo
> (nebo kdo to teď pro Prahu spravuje), vede si ji pro MHMP (takže vně
Prahy