[Talk-cz] FYI: Body záchrany v pražských lesích

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Srpen 17 20:02:52 UTC 2017

Ahoj,

co se lamp týče, podrobnou evidenci nevede jen Eltodo v hlavním městě, ale
prakticky v každé větší vsi, kde se nějaké VO vyskytuje to mají začmárané
do mapy s nějakými čísly.
Problém, který je minimálně tam, kde VO spravuje ČEZ ES, je pro nás ten, že
tyhle tzv. poziční čísla nemusí být stabilní, tj. občas se můžou změnit, a
to i dost radikálně.
Možná i to by mohl být racionální důvod, proč ten dataset z Opendat Práglu
zmizel.

H.